Gyakran Ismételt Kérdések

TÁMOGATÁS
Kérdésed van a RedFix használatával kapcsolatban, vagy gondjaid vannak a regisztrációval? Semmi probléma, a rendelkezésedre állunk. Ezen a lapon a leggyakrabban feltett kérdések áttekintését láthatod. Nem látod a választ a kérdésedre? Támogatási csapatunk minden munkanapon a rendelkezésedre áll. Töltsd ki a lap alján található kapcsolatfelvételi űrlapot, és mi 24 órán belül kapcsolatba lépünk veled.

Q&A

  • Hogyan regisztrálhatok a RedFix hálózatába?

    A hálózatunk tagjává válni nagyon egyszerű. Töltsd ki az online jelentkezési lapot. Ehhez nem szükségesek további dokumentumok. Ezután jelentkezzen be ingyenes alkalmazásunkba. Azután máris belevághatsz.

  • Mennyibe kerül a regisztráció?

    A társaságoknak egyszeri tagsági díjat kell fizetniük a regisztrációhoz. Nincs külön díj. Ezért cégeknek csak egy fix éves összeget kell fizetned, függetlenül attól, hogy hány munkát vállalsz el vagy hirdetsz meg. Csodálatos!

  • Milyen ügyfelek találhatók a RedFix hálózatában?

    A hálózatunkban található ügyfelek számos különféle szektorban tevékenykednek. Ezek közé tartozik többek között a mezőgazdaság, az építőipar és az egészségügy, de a logisztika és a támogatás is.

  • Mi különbözteti meg a RedFixet a többi online platformtól?

    A platformok többsége óra alapú díjat vagy magas előfizetési díjat számít fel. Mi azonban nem. A szabadúszók közvetlenül az ügyfeleknek dolgoznak. Az ügyfél közvetlenül a szabadúszónak fizet. Emellett a RedFix több országban is működik. Ezért, ha akarod, külföldön is vállalhatsz munkát, illetve külföldön is kereshetsz szabadúszókat.

  • Cégként hogyan hirdethetek meg állásokat?

    A platformunk segítségével könnyen kapcsolatba léphetsz a szabadúszókkal. Miután regisztráltad a cégedet, bejelentkezhetsz az asztali számítógépedről vagy az alkalmazásunkból. Hozd létre a projektjeid és add meg a preferenciáid. Például add meg, hogy mennyi időre keresel embereket, milyen képzettség szükséges a munkához, és mekkora órabért akarsz fizetni. A platformunkon közvetlenül megtalálhatod a neked megfelelő szabadúszót. Még ha nem is vagy a számítógépednél vagy a táblagépednél, akkor is kapsz egy automatikus értesítést, ha egyezést találunk.

  • Mennyi ideig érvényes a regisztrációm?

    Minden regisztráció egy évig érvényes. Egy év leteltével az előfizetés automatikusan megújul egy újabb évre. Ha nem szeretnéd az előfizetésed automatikusan megújítani, bármikor kikapcsolhatod ezt a lehetőséget.

  • Mekkora az esély arra, hogy egyezést találjatok?

    A hálózatunkban számos különféle ügyfél található. Tekintettel arra, hogy mind az ügyfelek, mind a szabadúszók különböző szektorokban tevékenykednek, meglehetősen nagy esély van az egyezésre. És mivel a felhasználóink száma egyre növekszik, ez még tovább növeli az egyezés esélyét. Mindemellett egy rendkívül korszerű szoftvert használunk. Ez azt jelenti, hogy amennyiben egyezést találunk, az nagy valószínűséggel releváns egyezés.

  • Mi a helyzet akkor, ha külföldön szeretnék dolgozni?

    Semmi probléma! Te magad adod meg a preferenciáidat, többek között azt, hogy milyen országokban szeretnél dolgozni. Ezeket a preferenciákat bármikor módosíthatod.

 


 

Még vannak megválaszolatlan kérdései?

Kérdezze meg a közönségszolgálatunktól az alábbi űrlap segítségével

 

 

Töltsd le az alkalmazást, és vágj bele máris.

Már letöltötted az alkalmazást? Akkor máris létrehozhatsz egy fiókot.